Inrichten beursstand: lees eerst deze tips!

Je beursstand is je visitekaartje op een beurs. Maar hoe zorg je ervoor dat de inrichting van je beurstand aansluit bij je doelgroep? En dat je opvalt tussen de andere standen op de beurs?

Beleving

Een eerste element bij de inrichting van de beursstand is de beleving van het bedrijf. Als standenbouwer zorgen wij voor deze beleving door te kiezen voor een specifiek en duidelijk herkenbaar thema. Het gaat tenslotte om de corporate identity! Door gebruik te maken van een opvallend design door vormgeving, kleur- en materiaalgebruik brengen we je marketingverhaal naar voor.

Verlichting

Zet je beursstand (letterlijk en figuurlijk) in de spotlight door middel van aangepaste verlichting bij de inrichting. Met licht kan je niet alleen de stand verlichten, maar ook elementen accentueren. Bij Travelexpo wordt het belang van goede en voldoende verlichting dan ook nooit onderschat.

Aantrekkingskracht

Op de beurs wil je natuurlijk zoveel mogelijk bezoekers naar je stand trekken. Bij de inrichting van de beursstand is de aantrekkingskracht dan ook een belangrijk onderdeel van het ontwerp. Wat trekt mensen aan? Waarom blijven bezoekers hangen bij jouw stand? Vragen die bij Travelexpo niet onopgemerkt voorbij gaan.

Ontspanning

Eens bezoekers binnen zijn op je stand, wil je ze er graag zo lang mogelijk houden. Bied hen een moment van rust en ontspanning. Zo kunnen ze meer over jouw product of dienst te weten komen. Bij de inrichting van de stand spelen meubilair, catering en ruimte hier een belangrijke rol.

Wil je zelf ervaren hoe wij je beursstand inrichten om zoveel mogelijk bezoekers aan te trekken? Contacteer ons dan vrijblijvend!